joi, 2 februarie 2012

CUM AM FACUT O FIGURINA CU FATA SCULPTATA 2

 Asa cum am promis, azi va arat cum se finiseaza figura modelata ieri.
In imaginea de sus aveti cele trei bobite de fondant care vor forma ochiul.
Din alb formam corneea, incercad s-o lipim cat mai mult in orbita, astfel incat sa fie foarte plata.
 Aplicam bobita albastra, avand grija sa fie la fel de plata ca si cea alba.
 Este randul pupilei...
Insist pe ideea de "plat". Daca cele trei bobite vor avea aspect  bombat, figurina va arata ca si cum cineva ar fi strans-o de gat iar ochii i-au fi iesit din orbite :)). Asa ca, dupa ce ati terminat de montat cele 3 bobite, le lasati 30 de minute sa se usuce putin, dupa care, cu ajutorul instrumentului-lingurita, apasati incet, pana in momentul in care pozitia celor trei elemente va avea un aspect cat mai aproape de real.
 Sprancenele...
 Genele...
 Pentru a conferi un aspect mai "dulce" privirii, in jurul irisului am format un cerc albastru.
 Domnisoara trebuie sa aiba si putin "ruj".
 Pentru un zambet larg, o bucatica de pasta alba va imita dantura.

 Figurina mea va fi o educatoare de gradinita foarte eleganta. Asadar, i-am facut trupul.
 Am montat capul si i-am pus si par,dupa care, i-am dat cu putin "fard" roz.
 Sclipirea ochilor se realizeaza cu   praf alb-sidef (din seria "Color Dust"), dizolvat intr-o picatura de alcool.
Ea este domnisoara educatoare.

22 de comentarii:

  1. Esti super talentata dupa cum se vede ,multumesc pentru detalii deja ma ajuta la perfectionare.Pup si felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb! Un tutorial complet si explicat perfect! Iar maiestria ta este fenomenala, draga mea! Felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super,Carmen!Eu recunosc ca ma grabesc la ultimele detalii(ochi,sprancene)si nu imi ies deloc,dar tu esti maestra.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, nici mie nu-mi ies perfect genele si sprancenele. Am noroc ca, in momentul in care imi scapa mana si gresesc linia, sterg cu o scobitoare invelita in tifon inmuiat in apa si corectez greseala.

      Ștergere
  4. Foarte frumos, Carmen!
    Felicitari! Domnisoara e plina de farmec!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos lucrat...perfect. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari!!!... Super arata mai ales rezultatul final!...

    RăspundețiȘtergere
  7. Marinela, Naty, Felis, va multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Citind pare tare usor,dar am simtit pe propria persoana,ca-i tare greu cand ai doua maini stangi,nu mi-a placut deloc,cum mi-a iesit,fata lui Alba ca zapada,a fost prima incercare,nu prea cred c-am sa mai fac vreuna,pt c-am fost tare descurajata,multumim de explicatii,Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doinita, nici mie nu mi-a iesit de la inceput.Schimba pasta cu Wilton si ai sa vezi diferenta!
      Succes!

      Ștergere
  9. Foarte frumoasa figurina prezentata. Ai facut o treaba minunata si pentru noi si cu doamnisoara ta. Multumim.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa figurina si foarte bine explicat!Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari Carmen, esti geniala!!!!!!!Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte frumoasa papusica ta.....ce faci tu necesita talent si indemanare...si se vede ca le ai. felicitari

    RăspundețiȘtergere
  13. Superrrrrrr Carmen, ce bine ai realizat tutorialul acuma noi sa reusim macar pe un sfert sa facem asa ceva.
    As avea o intrebare, acea sclipire la ochi, ai zis ca se face cu ceva color dust alb? nu e cumva pearl dust? alb perlat?eu m-am uitat sa vad daca as gasi pe Oriminor color dust alb si nu am gasit pe net. Multumesc si bafta si la alte tutoriale sunt foarte foarte utile pentru noi care nu ne stim asa de bine sa modelam figurine.
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. genele si spancenele le faceti cu carioca? Anca

    RăspundețiȘtergere
  15. Bravooooo! Sunteti supertalent! Pare floare la ureche cand vezi la altii, dar cand te apuci, ba iese nasul stramb, ba fruntea bombata, ba urechile nu stiu cum... ehhh, multa nataie de cap care, in lipsa talentului, are ca rezultat un personaj diform :)
    As dori sa va intreb daca nu ati vrea - in masura in care puteti, aveti timp si bunavointa - sa realizati un tutorial despre cum se modeleaza piticii Albei ca Zapada. Feţele lor mi se par cel mai greu de lucrat. Offf
    Va multumesc si va felicit inca o data pentru modul impecabil in care lucrati.
    Cu admiratie, Elena.

    RăspundețiȘtergere