duminică, 7 aprilie 2013

FLORI DIN FONDANT MODELATE MANUAL




12 comentarii:

  1. Un aranjament florar duuuulce .... ft frumoas arata zici ca sunt naturale

    RăspundețiȘtergere
  2. D-na Carmen, va admir de vreun an talentul(de cand v-am descoperit),dar n-am indraznit sa scriu,dar sambata 13 aprilie am fost la GASTROPAN in Pantelimon(am venit din Alba) sa caut standul d-voastra,si nu v-am gasit, la ce torturi si aranjamente florale , figurine, la ce talent aveti,nu este pacat sa nu va vada lumea(!?), ...cu emotii am pasit la expozitie sa va gasesc, sa admir ceea ce faceti, m-ati fascinat, eu sunt la inceput de drum, nu cred ca am sa pot face vreodata asemenea torturi, va admir si va doresc tot binele din lume , cu admiratie profunda Angela din Alba Iulia

    RăspundețiȘtergere
  3. Angela, am fost acolo, dar numai ca vizitator. N-am sa particip niciodata.
    Iti multumesc mult pentru frumoasele cuvinte si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc! :))
      Pai, imi place mult modelajul in fondant... Cam asta este secretul.

      Ștergere
  5. Buna ziua ,am urmarit fiecare imagine ,fiecare detaliu si fiecare comentariu in parte sint profund fascinata de absolut tot ce am vazut pe blogulDumneavoastra.Va admir pentru aceste tablouri pe care le prezentati noua celor care iubim aceasta arta ,adoram frumosul si stim sa pretuim efortul titanic depus pentru fiecare amanunt.Voi ramine o vesnic si constanta admiratoare.Va felicit ,TORINA.

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb cosulet cu flori Carmen, felicitari!

    RăspundețiȘtergere