luni, 21 noiembrie 2011

CULORILE TOAMNEI

 Ultimul tort de toamna...





11 comentarii:

  1. Felicitari, Carmen! Ai un blog foarte frumos si imi place muuuult de tot cum lucrezi!Tortul acesta ( ca si toate celelalte torturi ale tale) este deosebit! Parca ar fi un tablou !Felicitari inca odata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb tort. Superba combinatia de culori, nuante de culoare fascinante si un decor realizat la perfectie. Felicitari. O intrebare: ai luat aerograf sau efectul este dat direct in masa pastei de zahar? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, multumesc, multumesc din suflet pentru felicitari!
    Dan sau Ionela, sau amandoi, am imbracat tortul in pasta bej (rezultata din colorarea cu gel "Ivoire" si, dupa uscare, am dizolvat tot gel de culoare galbena, portocalie, verde, maro si rosie in putin alcool. Apoi, cu ajutorul unei pensule, am inceput spoirea: mai intai cu galben, apoi cu maro etc.
    In final, dupa ce culorile s-au uscat, a rezultat efectul asta de rustic, care mie imi place f. tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place foarte mult. Un efect destul de interesant. Am banuiala ca dupa ce l-ai stropit cu pensula ai intins culoarile ptr. a da acest efect.

    Dan.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am stropit deloc. Pur si simplu am aplicat culoarea direct cu pensula.

    RăspundețiȘtergere
  6. Inca un tort absolut perfect!Esti o adevarat artista!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc, Nico! Exagerezi tu putin, in niciun caz nu e vorba de perfectiune.

    RăspundețiȘtergere