marți, 3 iulie 2012

Tortul lui Stefan Stan, prima "voce a Romaniei"

 Un tort  "cu cantec", din partea Fan Club Stefan Stan, pentru cel pe care il admira.
 Fanii lui Stefan Stan, prezenti la petrecere, mi-au spus ca tortul a avut un mare succes. Artistul a ramas blocat cand l-a vazut si le-a cantat invitatilor, tinandu-l in mana. Dealtel, l-a si postat pe pagina lui de FB.
Si, pentru ca nu a a reusit sa-l guste, m-a rugat sa-i fac si lui o "prajiturica", cu gustul tortului.
Voi posta curand si "prajiturica" si cateva fotografii de la petrecere.
La multi ani, Stefan si mult succes in continuare.
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.cancan.ro%2Fshowbiz%2Fshowbiz-intern%2Ftort-stefan-stan-ziua-nastere-vedeta-brate-227083.html&h=3AQGQQimZ

3 comentarii:

  1. Multe felicitari!
    De cand l-am vazut in ziar crede-ma am stiut ca e mana ta,am recunoscut stilul tau.
    Inca o data felicitari!

    viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, Carmen, felicitari din inima! Vreau si eu sa-l intalnesc pe Stefan...crezi ca-mi poti aranja cand mai vin prin Bucuresti? ;-)

    RăspundețiȘtergere