sâmbătă, 5 octombrie 2013

Tort Monster High - Clawdeen Wolf

 Un tort Monster High, cu o vampirita frumoasa : Clawdeen Wolf...
Vampiroaicele Monster High fac furori. Siluetele lor, specifice papusilor tip Barbie, si hainutele colorate si elegante le fac foarte atragatoare. Fetita mea are toata colectia :)
Dintre toate papusile Monster High, Clawdeen este preferata mea. Este si motivul pentru care mi-a facut placere sa modelez o replica din fondat. Drept model mi-a servit papusa fetitei mele, care m-a ajutat, in special, la stabilirea proportiilor ( brate, picioare, cap).
Am avut ceva emotii in ceea ce priveste pozitionarea pe tort, deoarece Clawdeen este mai inalta decat tortul in sine :). Doar emotii am avut; probleme, nu..
In cele din urma a rezultat acest tort Monster High, cu vampirita Clawdeen Wolf, cu briose si biscuiti asortati.

Un tort Monster High, insotit de un minisweet bar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu